Storytelling – opowiedz klientom porywającą historię

Warsaw Media House

Storytelling – opowiedz klientom porywającą historię

Storytelling – opowiedz swoim klientom porywającą historię

Storytelling, czyli marketing narracyjny dzięki pomocy SEOSki. W ten sposób buduje się zaufanie i zaangażowanie wśród odbiorców. Marka staje się bardziej rozpoznawalna, dzięki czemu rośnie prawdopodobieństwo sprzedaży danego produktu czy usługi.

SEOSki Storytelling

Każda marka to opowieść

Początki i historia każdej firmy jest inna. Tworzą ją konkretne wartości, które w łatwy sposób można przełożyć na intrygującą narrację. Forma opowieści jest lepiej przyswajalna dla odbiorcy. Składają się na nią konkretne obrazy, a nie suche liczby i fakty. Oryginalna opowieść może w wyraźny sposób wyróżniać się na tle innych.

Poza tym odwołuje się w naturalny sposób do emocji odbiorcy, które najczęściej przesądzają o zakupie danego produktu lub skorzystania z danej usługi. Opowieść to starannie opracowana i oryginalna treść, która jest nośnikiem emocji, jak i konkretnych informacji.

SEOSki Opowieść o marce

Jak storytelling może pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces?

Ideą działania storytellingu jest odwołanie do emocji odbiorcy i jego podświadomości. Opowieść odwołuje się do naturalnych pragnień i uświadamia potrzebę posiadania danego produktu czy usługi. Zaletą opowieści jest to, że łatwo się nią dzielić, co sprawia, że ma duży potencjał w mediach społecznościowych.

Tego typu content łatwo udostępniać, dzięki czemu wzrasta również zasięg. Skutkuje to tym, że o firmie może się dowiedzieć większa liczba osób. Storytelling to nie tylko wzrost sprzedaży, ale również wartości dodane takie jak zaufanie i przywiązanie klienta do marki.

Warsaw Media House Historia

SEOSki – Jak stworzyć dobrą historię?

Podstawą przy konstruowaniu opowieści jest wysoka jakość i unikalny charakter treści. Storytelling powinien odwoływać się do historii i działalności danej marki. Absolutną podstawą jest przede wszystkim uwzględnienie preferencji naszego klienta. Dlatego język narracji powinien być dostosowany do naszej grupy docelowej. Opowieść musi być również interesująca dla naszego odbiorcy. Tylko wtedy wzbudzi ona zainteresowanie i zachęci odbiorcę do zaangażowania.

Storytelling można również powierzyć profesjonalnym agencjom marketingowych. Taką jest niewątpliwie SEOSki, która na co dzień wspiera swoich klientów w działaniach szeroko rozumianego marketingu. Solidny warsztat, aktualna wiedza i duże doświadczenie to gwarancja zbudowania angażującej historii. Tylko profesjonalny storytelling pozwoli osiągnąć marce zamierzone cele, a w konsekwencji przyczyni się do jej długofalowego sukcesu.

Warsaw Media House Warsztat
5/5 - (8 votes)
admin